.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : مناطق آلوده در شهرهای مازندران شناسایی شد
استاندار مازندران از شناسایی کانون های مواد مخدر و مناطق آلوده در شهرهای مختلف استان خبر داد و گفت: مواد مخدر موجب آسیب های اجتماعی مختلف شده است.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان ظهر، چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه مواد مخدر استان با عنوان اینکه مواد مخدر و اعتیاد، سالهاست که موجب آسیب‌های اجتماعی مختلف به جامعه شده است، خاطرنشان کرد: نباید با روزمرگی موجب تشدید صدمات و آسیب‌های ناشی از این بلای خانمانسوز به جامعه شویم.

 

نماینده عالی دولت در استان، با اشاره به اینکه اکثر کانون‌های مواد مخدر و مناطق آلوده در شهرهای مختلف استان شناسایی شده است، تصریح کرد: باید با اهتمام، جدیت و تلاش شبانه روزی، پیگیری مصوبات و احساس مسئولیت در راستای تکالیف کاری مبارزه با مواد مخدر را تقویت و همگانی کنیم.

 

حسین زادگان اظهار کرد: دستگاه‌های مسئول همچون دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های امنیتی، نظارتی و … که نقش مهمی در مقابله با این پدیده شوم در جامعه دارند در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی تکالیف و رسالت سنگین‌تری در استان دارند که ضرورت دارد از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند.

 

وی با بیان اینکه بحران بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی اجتماعی نباید مانعی برای سهل انگاری در مقابله با مواد مخدر و غفلت از آسیب‌های اعتیاد شود، افزود: فرمانداران به صورت منظم جلسات شورای هماهنگی مواد مخدر را در شهرستان تشکیل دهند و جلسات استانی هم به صورت ویدئو کنفرانس با حضور فرمانداران و بخشداران برگزار شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.